Verslo Grafija

Archives
Subscribe
October 1, 2024

Knygskaitys

Keletas knygų, kurias prisimenu

Šis puslapis (tikiuos) bus nuolat naujinamas.

NB! Perkant per nuorodą Amazon kažką man duos.

Verslo p-grafijos knygų neverta pirkti popieriniame pavidale, nebent nori kam nors dovanoti. Jas geriausia turėti telefone, kai reikia — pažiūrėti. Taip pat, elektroninį tekstą lengviau pasibraukti, sudėti į Readwise.

The New One Minute Manager — šitos knygos trūko pačioje pradžioje, kai aiškinausi nuo ko reikia pradėti vadovui. Keli paprasti patarimai, kurie ne taip paprastai įgyvendinami, bet juos pasiekus — galima toli nuvažiuoti.

Radical Candor — pastaruoju metu (2024) išpopuliarėjus knyga, visi aplink šneka, vienas kitam dalina, jei domina vienaragiai — privalu perskaityt. Yra gerų aspektų, tema įvairiai plėtojama apie atvirą bendravimą. Jaučiasi tema — kaip pranešt darbuotojui, kad daro gaidį ir nesijaust, kad esi vadovas-šiknius.

Psycho-Cybernetics — čia yra OG self-help knyga, po kurios pasipylė įvairaus plauko šarlatanai, rašantys, kalbantys, pudrinantys smegenys ir taip toliau. Man ji pateko visai netyčia, kažkurioj nutrintų knygų skylėj (Užupio Keistotekoje) patraukė akį žodis — Cybernetics ir aš, pakerėtas to žodžio, nusipirkau šią knygą, gal už 1 eurą. Jei iš sąrašo galima perskaityti tik vieną knygą — skaityk šitą.

The Visible Ops Handbook — mane daug kas žino, kaip ITIL heiterį, nors iš tiesų aš toks nesu. Esu prieš gatavus sprendimus nesuprantant kodėl jie yra tokie, man svarbu, kad žmogus, kuris taiko praktikas, suprastų, kodėl jos (tokios) atsirado. Neišvengiamai susidursi su ITIL; bet kuri organizacija, kuri egzistuoja daugiau negu 20 metų, iki ITIL ateina vienokia ar kitokia forma, o ši knyga padeda greitai susigaudyti, kas yra kas. Nenuostabu, kad vienas iš šios knygos bendraautorių yra žmogus, kuris savo gyvenime vėliau p®adėjo išpopuliarinti DevOps filosofiją (ir parašė dar ne vieną populiarią knygą — spausk čia, kad pažiūrėtum sąrašą).

The Mom Test — negaliu šio įrašo pabaigti neįtraukęs knygos apie tai, kaip išsiaiškinti kokio produkto ar paslaugos reikia vartotojui. Jei nori kažką pagaminti kitam — būtina šią knygą perskaityti. Jei reikėtų vienu sakiniu apibendrinti, tai būtų — “netikėk ką sako, o žiūrėk ką daro”, kas kaip ir akivaizdu, kai geriau pagalvoji 😉

Ką dar pridėtum prie “the must” knygų sąrašo?

Don't miss what's next. Subscribe to Verslo Grafija:
Powered by Buttondown, the easiest way to start and grow your newsletter.